Stále je Google tou obdivovanou firmou, která nám usnadňuje život a v níž mladí lidé touží pracovat? Anebo se v našich očích stal mocnou korporací, která ohrožuje naše soukromí a prostřednictvím svého všemocného "algoritmu" rozhoduje o našich životech? Jak se Evropa dívá na jednu z nejmocnějších firem světa? Projektujeme do ní spíš své naděje, nebo obavy spojené s Amerikou? Anebo ji bereme jako nadnárodní společnost, která je dnes už podobně "evropská" jako "americká"?
Klást si tyto a podobné otázky, ale především na ně odpovídat je náplň práce Nicklase Lundblada, "hlavního lobbisty" firmy Google v Evropě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.