Ve společnosti PwC zjistili, že motivace zaměstnanců vzrostla, když jim ubylo vyřizování každodenního objemu mailů. Úspora času je jedním z přínosů podnikové technologické platformy − globální sítě Spark, kterou tato společnost se 180 tisíci zaměstnanci v mnoha pobočkách po celém světě už pět let používá.
"Před jejím spuštěním jsme si ověřili, že zaměstnanci denně minimálně 30 minut vyřizovali e-maily, až 74 minut hledali data potřebná pro práci, 33 minut trávili hledáním správné osoby, s níž mají pracovně něco řešit," uvedl Ján Uriga ze společnosti PwC Česká republika a Slovensko na konferenci Byznys v sítích, kterou koncem května pořádal odborný titul Moderní řízení mediálního domu Economia.
"To jsme chtěli změnit. Vybudovali jsme sociální síť, která usnadňuje komunikaci zaměstnanců napříč různými týmy i úrovněmi řízení a umožňuje efektivnější výměnu know-how, zkušeností a sdílení dokumentů," vysvětluje Uriga. V současné době je v síti zapojeno 82 % zaměstnanců společnosti PwC.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.