Výrobce legendární vodky Stoličnaja chce rozšířit své portfolio o whisky s názvem Stoli. Na rozdíl od vodky ale bude primárně určena pro domácí trh. Konkurovat by měla především nejlevnějším whisky ze Západu.

Organizovat výrobu bude, stejně jako je tomu u vodky, distribuční společnost VEDK, která si značku Stoli pronajme od majitele práv, státní společnosti Sojuzplodoimport. "Bude to obyčejná whisky, vyrobená výhradně z ruských surovin," řekl moskevskému deníku Kommersant brand director společnosti Stanislav Kaufman.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se