Generální ředitel České televize Petr Dvořák má sen. Německý sen. Aby se u nás, tak jako u západních sousedů, neplatilo za televizní přijímač, ale za domácnost. Proč se pídit po televizní obrazovce v domácnosti, když na zprávy kouká čím dál více lidí na počítači, tabletu či telefonu? Dvořákovu argumentaci lze přijmout, ale jen za dvou předpokladů: jednak že v Česku placení médií veřejné služby skutečně chápeme jako podporu rozvoje veřejné sféry. A druhou podmínkou je důvěra ve výběr těch, kteří Dvořáka a jeho rozhlasového kolegu kontrolují, takzvaných malých mediálních rad. Takže zatím nic, pane Dvořáku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.