Kdyby dnes podnikatel Petr Brůna vymýšlel název pro své outdoorové oblečení, asi by se rozhodl jinak než na počátku 90. let. Tehdy vybral Husky. Chtěl o svých bundách, rukavicích nebo stanech lidem říct, že značka má blízko k přírodě, je silná a elegantní, jako polární pes.

Husky je ale příliš obecný název a firma teď kvůli tomu bojuje například s konkurencí ne úplně stejného, ale podobného jména ve Velké Británii. Na tamním trhu působí společnost Husky of Tostock a na jméno psího plemene a veškeré jeho užití spojené s výrobou oblečení má od patentových úřadů exkluzivitu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se