- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Odškodné jako v USA čeští škodovkáři nedostanou
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Čeští řidiči, kteří jezdí s auty z koncernu Volkswagen se softwarem umožňujícím obcházení měření emisí, se s největší pravděpodobností nedočkají podobné kompenzace jako majitelé ve Spojených státech.
Těm automobilka dá poukaz na 1000 dolarů.
Ministr průmyslu Jan Mládek to řekl po návštěvě mladoboleslavské Škody.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Volkswagen
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Volkswagen
Nechceme být obětí cenové války, zní z Volkswagenu. Koncern proto chystá velkou čínskou renesanci
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Mírotvůrce Babiš ve vrbětickém osvětlení. Od „útoku na zboží“ k mnichovanství nebo něčemu ještě horšímu
Někdy se zdánlivě nesouvisející události propojí tak, že jedna patřičně osvětlí druhou. Událost první: policie v pondělí oznámila, že útok na...
30. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Ranní brífink
Vláda chystá novou vodíkovou strategii. Firmy potřebují dobré zákony i dotace, důležitou roli hraje i Ukrajina
Firmy potřebují získat motivaci vodíkovou ekonomiku rozvíjet, říká Veronika Vohlídková. V tuto chvíli je nejdůležitější nastavení zákonů, aby...
30. 4. 2024 ▪ 12:47 min.