Středoevropská nápojářská skupina Kofola ČeskoSlovensko plánuje koupit v Polsku nové značky, aby zlepšila postavení na svém třetím největším trhu. V rozhovoru pro HN to řekl finanční ředitel skupiny Daniel Buryš.
Kofola, která vyrábí kolové nápoje, džusy a sirupy také v tuzemsku, na Slovensku a ve Slovinsku, těží z rostoucí poptávky v regionu a z dominantní pozice některých svých produktů. Polsko sice představuje pro Kofolu dvakrát větší trh než ostatní její trhy dohromady, ale byznys je zde pod větším tlakem konkurence ze strany globálních hráčů. A Kofole chybí výrobek s vedoucím postavením na trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.