Na startu nové tenisové sezony řada hráčů mění značky svého oblečení či vybavení. Pro letošek mají nového partnera i Tomáš Berdych, Barbora Strýcová či Karolína Plíšková.
Celu mužskou "túru" sponzorují aerolinie Fly Emirates. Podle asociace ATP jde o největší a nejlukrativnější kontrakt v historii.
Zatímco před pěti lety do tenisu ročně mířilo od sponzorů asi 500 milionů dolarů, letos by mohlo být přes miliardu.
Turnaji Australian Open, který v noci na pondělí našeho času naplno odstartoval novou tenisovou sezonu, se přezdívá módní molo. Tenisté právě na prvním grandslamu roku světu naplno ukazují své nové sponzory, jimž pak dělají reklamu celý rok. Platí to zejména pro oblečení, boty a rakety.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení