Rychle rostoucí brněnský start-up Skypicker mění svůj název na Kiwi.com. Důvodem je hlavně rozšiřování služeb mimo leteckou dopravu. Nově zákazníkům k letenkám nabídne i dopravu mezi letišti nebo hotel.
Firma se za čtyři roky své existence vyvinula v globálního hráče ve vyhledávání letenek. Loni dosáhla obratu 2,2 miliardy korun a zaměstnance aktuálně nabírá po stovkách. Doménu Kiwi.com společnost koupila letos v březnu od Future Media Architects za více než 19 milionů korun. Pro klienty se po rebrandingu nic nemění a zarezervované letenky jsou nadále platné.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.