Společnost České Radiokomunikace šíří v tuzemsku signál televizního a rozhlasového vysílání.
Provozuje většinu vysílačů, které dominují české krajině − od Kleti v jižních Čechách po Cukrák a žižkovskou věž v Praze a Ještěd v Liberci.
Generální ředitel Martin Gebauer ale na někdejší monopolní postavení operátora už dávno nemůže spoléhat. Tradiční televizní byznys jeho zákazníků, jako jsou Prima nebo Nova, stále víc ovlivňuje internet a nový způsob, jakým lidé televizní obsah sledují. Klasickému vysílání konkuruje interaktivní přístup nových médií a přehrávačů programů na přání. Odvětví proto hledá cesty, jak televizní obsah sblížit s internetem a vydělat víc na reklamě či poplatcích.
Pro Radiokomunikace to znamená příležitost budovat datové služby a kapacity pro uskladnění a distribuci videoobsahu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.