Nedávno jedno call centrum nabíralo nové lidi. Odpovědní manažeři v solidních oblecích několik dní pečlivě školili skupinu telefonistů, aby se vyznali v produktech banky. Až pak byla nová infolinka slavnostně spuštěna a začali na ni volat první klienti.
Ti se z e-mailů s hlavičkou své banky dozvěděli, že je třeba, aby se s infolinkou spojili třeba kvůli nejnovější nabídce na refinancování hypotéky. Zákazníci tedy ochotně volali. Po vytočení čísla se na druhé straně ozval hlas proškoleného operátora, který si nejprve ověřil číslo konta a přístupová hesla k internetovému bankovnictví. A když si pak náhodou nevěděl rady, přepojil volajícího na svou kolegyni sedící opodál. Všechno vypadalo profesionálně, nebyl důvod k obavám.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.