Britský módní dům Burberry, který se proslavil svými kabátky, plášti a kabelkami s typickým kostkovaným vzorem, čeká výměna stráží. Novým výkonným ředitelem se stane zkušený znalec módního byznysu Marco Gobbetti. Vystřídá Christophera Baileyho, který si ve firmě do budoucna uchová "pouze" funkci hlavního kreativního ředitele.

Gobbetti by měl firmě pomoct opět nastartovat tržby, které v posledních měsících Burberry klesají, a to hlavně na klíčových trzích ve Spojených státech a v Číně. Burberry celkem 90 procent veškerých tržeb získává v zahraničí. V případě Číny na britskou firmu dopadá hlavně nižší růst tamní ekonomiky.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se