Návštěvníci restaurace se mohou brzy dostat do situace, kdy číšníka spropitným spíše naštvou, než že mu dají najevo svou spokojenost. Zejména bude-li tak malé, že se kvůli němu nevyplatí ani tisknout novou účtenku a tu opět donést ke stolu k hostovi.

Uvedená situace může nastat s připravovaným zavedením elektronické evidence tržeb (EET) a s ní spojenou povinností po každé hotovostní transakci vytisknout účtenku a odeslat ji v elektronické podobě na ministerstvo financí. Spropitné je také hotovostní transakcí a EET se vztahuje i na tuto odměnu personálu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se