Potravinářské společnosti Hamé se letos podařilo výrazněji prorazit na čínském trhu, kde začala úspěšně prodávat přes e-shop Alibaba. Zároveň plánuje investovat do svých závodů na Slovensku a v Rusku. V Česku pak výrobce sází na "koutky" v obchodech, které vystavují jen zboží této značky.

Tržby Hamé se minulý rok poprvé přehouply přes šest miliard korun, to je o osm procent víc než v roce 2014. K výsledkům podniku pomohla rostoucí obliba hotových jídel, pomazánek, zeleniny nebo dětské výživy − v té má Hamé v Česku největší podíl na trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se