Potravinářské společnosti Hamé se letos podařilo výrazněji prorazit na čínském trhu, kde začala úspěšně prodávat přes e-shop Alibaba. Zároveň plánuje investovat do svých závodů na Slovensku a v Rusku. V Česku pak výrobce sází na "koutky" v obchodech, které vystavují jen zboží této značky.
Tržby Hamé se minulý rok poprvé přehouply přes šest miliard korun, to je o osm procent víc než v roce 2014. K výsledkům podniku pomohla rostoucí obliba hotových jídel, pomazánek, zeleniny nebo dětské výživy − v té má Hamé v Česku největší podíl na trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.