Kamil Ouška má smysl pro drama a nechybí mu sebevědomí. Poté co v roce 2011 rozjel alternativního obchodníka s plynem a elektřinou European Easy Energy, dařilo se mu nabírat nové klienty, takže neváhal mluvit o tom, že chce být největším poskytovatelem energií v celém Česku.
Teď odstartovala jím financovaná on-line videotéka s krkolomným názvem Obbod a to, co má v plánu, rozhodně není drobnost. Po Česku chce během let 2017 a 2018 postupně proniknout do celé střední a východní Evropy. Přitom o trh, na který jeho webová videoslužba vstupuje, se už dnes perou takové giganty jako Amazon, Netflix, Apple nebo v tuzemsku O2.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.