S ohledem na prodejní čísla je japonská značka Subaru na automobilovém trhu skutečně malým hráčem, a to zejména v Evropě. Vloni tu firma podle svých odhadů prodala 44 700 aut. Ve srovnání s evropskou jedničkou, koncernem Volkswagen s výsledkem 1 720 829 vozů prodaných v roce 2016 v zemích EU a EFTA, je to opravdu málo.
Také v Česku Subaru platí za minoritní značku, vloni zde bylo registrováno 991 aut, což stačí pouze na 24. příčku. V tuzemsku je tradičně lídrem prodejů Škoda, loňský rok ukončila s 82 267 registracemi.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.