Efektivita politických billboardů je před volbami velmi nízká. Ale je léto, komerčně slabé období, a z každého rohu se na nás zase začínají usmívat dokonale vyžehlení kandidáti.

Předvolebních kampaní mám v paměti pěknou řádku, ale žádná mi za ty roky nepřišla tak prázdná jako právě letošní snahy o politický marketing. Dříve se aspoň na billboardech slibovalo. Teď jsou na nich buď dokonale prázdná hesla, nebo podivné filozofické úvahy. Jako by si strany řekly, že nějak se peníze utratit musí a nemít na plakátu heslo nejde.

Na rozpoznání, přečtení a pochopení venkovní reklamy máte obvykle pár sekund. Produkty to mají jednodušší: fotka židle, velké číslo a název prodejny vás k nějakému rozhodnutí posunou.

Ale úderná politická myšlenka, která ve vás vyvolá emoci a spojíte si ji s obličejem, to je vzácnost. Navíc takovým obličejem, u něhož je emoce ve výsledku pozitivní. A pak je tu ještě drobnost: musíte vystoupit z řady jiných obličejů s jinými hesly, u nichž se víceméně střídají jen barvy.

Reálně většinou skončíte u letmo zaznamenané barevné změti, kde bylo napsané něco, byl u toho buď muž (častěji), či žena a asi to byla politická strana, ale mohl to být i realitní makléř. Nebo to bylo pokračování kriminálky na Nově?

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.