Výpadek služeb v UniCredit Bank, jedné z největších tuzemských finančních institucí, trval ve středu již třetím dnem. Podstatná část klientů, individuálních i firemních, se tak nemohla dostat ke svým účtům přes on-line banking a nefungovala ani mobilní aplikace − takzvaný smart banking.
Nešlo přes on-line rozhraní zadávat platební příkazy či zkontrolovat, jaké platby přišly a odešly. Nebyly dostupné ani informace o kreditních kartách i poskytnutých úvěrech. V případě, že se klient na svůj účet přes on-line přece jen dostal, často viděl chybné zůstatky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.