Být pozitivně vnímanou značkou, být atraktivní pro zájemce o práci, představovat své produkty.
Co o sobě na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu sdělují firmy jako Lidl, Etnetera či Moneta Money Bank a proč?
"Jste-li korporát orientovaný na výsledek a profesní růst, nesnažte se tvářit jako uvolněný start-up digitálních nomádů," radí Kristýna Pilná z Etnetery.
Přirozeně, ale se strategií
Kristýna Pilná
marketingová manažerka firmy Etnetera
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení