Vysokoškolský učitel Vít Šisler má neotřelý způsob výuky. Ve svých kurzech dává dohromady studenty nových médií, informatiky a dalších oborů a nechává je navrhovat výukové počítačové hry. Tímto způsobem vznikly i části vzdělávací simulace Československo 38−89: Atentát, určené pro žáky středních škol, jež sbírá ocenění po celém světě. Ačkoliv je Šisler propagátorem využívání technologií ve výuce, klasický model vyučování podle něj nikdy nenahradí.
"Klíčovou roli bude vždy hrát osobní kontakt učitele a studentů," říká Šisler, působící jako odborný asistent na oboru studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Jde o obor na pomezí humanitních a technických věd, který podle Šislerových slov před 11 lety doslova vybujel ze zápalu několika nadšenců.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.