Už přes pět let jezdí školy, firmy a rodiče s dětmi do Chotilska u Příbrami. Tady na sportovně-zábavních atrakcích zažívají podobné věci, jaké znají z televizních soutěží O poklad pevnosti Boyard nebo Wipeout. Řeší různé úkoly zaměřené na pohybovou zdatnost a šikovnost. Musí například přeskákat tři proti sobě se točící plošiny a ještě se vyhnout kyvadlům létajícím nad hlavami. U všech je třeba spolupracovat v týmu. Loni do Chotilska do centra s názvem TEPfactor přijelo celkem 30 tisíc lidí. Obrat firmy, která tuto atrakci postavila a provozuje, dosáhl 30 milionů korun.
Úspěšný podnikatelský projekt Tomáše Chrousta dostane brzy "sourozence". V nejbližších měsících by se měly otevřít další herny TEPfactoru v Dubaji, ve Varšavě a do konce roku by měla začít stavba druhé pobočky v Česku, konkrétně v Mikulově.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.