Soudní znalec a specialista na investiční aspekty filatelie David Kopřiva pomáhal s nákupem mauritiů do českých rukou. Působí i jako mezinárodní aukční agent spolupracující se švýcarskou aukční síní David Feldman nebo českým aukčním domem Burda Auction, který tento víkend prodává nejvzácnější českou známku – Pošta československá 1919.
HN: Vidíte, že na českém trhu roste zájem o investice do známek?
Rozhodně, a těží z toho podle mě víc než různé jiné alternativní investice. Dobíháme vývoj, jaký je v zahraničí. Větší zájem o známky na Západě začal za hypoteční krize v roce 2008, dobré věci jsou o 100 procent výš. A toho si všímají i tuzemští investoři, a to inspiruje pak zase širší vrstvy k nákupům.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.