Nacházíme se v budově někdejšího moravskobudějovického autosalonu. Jednoduchý exteriér i interiér, šedá betonová stěrka, bílé stěny. Dojem z místa má být podobný dojmu z nové nožířské značky a má ji podpořit. Ne zaprášená kovárna, ale ani umělecký salon. Spíš až sterilní, chirurgické prostředí, všudypřítomné čisté linie. Právě tady už několik posledních týdnů pod taktovkou Ondřeje Němce nedochází k přebírání klíčků od nových vozů, ale vznikají tady výrobky značky Acta non verba. V překladu z latiny jde o přímý vzkaz: činy, ne slova.
Co se dočtete dál
- Dále se dočtete:
- Jakým procesem si Němec prošel, než přišel s vlastní značkou a svým prvním výrobkem.
- Kdo by podle něj měl nebo naopak neměl být designérem.
- Jak se staví k "nefunkčnímu" designu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.