Patří mezi nejúspěšnější české manažerky a pravidelně se umísťuje v žebříčku TOP žen Česka.

Libuše Šmuclerová se v mediální branži pohybuje od začátku 90. let. Začínala v České televizi, postupně se propracovala na šéfku TV Nova a v posledních letech působí jako ředitelka největšího českého mediálního domu Czech News Center (dříve Ringier Axel Springer CZ). Je také matkou sedmnáctileté Justiny-Anny.

Vychováváte dceru jinak než vaše maminka vychovávala vás?

Libuše Šmuclerová: Myslím, že ne. Mám pocit, že mě moje maminka ve skutečnosti vůbec nevychovávala, protože její princip byl − mám si dělat, co chci, ale mít zodpovědnost a vyrovnat se s důsledky. Desetkrát jsem si věci rozmyslela, protože jsem věděla, že fakticky záleží na mně. Už neodhadnu, jestli mě maminka znala a dělala to kvůli mé povaze, nebo to cítila jako přirozené. Nevěřím, že jde někoho lámat.

Jakou výchovu tedy Justina dostala?

Libuše Šmuclerová: Už od miminka byla vychovávaná jako rovný s rovným. Byla dítě, které se narodilo matce ve starším věku. Měla jsem v sobě potřebu jí vysvětlovat, proč co dělám. Nikdy jsem ji nevnímala jako balíček v zavinovačce, který k rozhodování teprve doroste. Tento přístup považuji doteď za správný.

Je podle vás volnější výchova efektivnější?

Libuše Šmuclerová: Myslím si, že pevný řemen nikam nevede. Pokud to člověk v sobě nemá, tak zákazy fungují jen krátkodobě, dlouhodobě jsou málo účinné.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.