Sázka na atraktivní sportovní přenosy se společnosti O2 vyplácí. Největšímu tuzemskému operátorovi, kterého ovládá investiční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera, sice kvůli nákupu vysílacích práv mírně klesl zisk, placenému kanálu O2 TV však výrazně přibyli diváci. Ve srovnání s loňským rokem jejich počet narostl o 41 procent na 335 tisíc, a začal se tak blížit UPC, jejichž televizní služby využívá přes půl milionu domácností. Češi si tak začínají zvykat, že za přenosy Ligy mistrů nebo utkání fotbalové Sparty a Slavie musí platit.
Nejvyšší českou fotbalovou soutěž i Ligu mistrů mohli fanoušci dříve sledovat volně na veřejnoprávní České televizi. To se loni v létě změnilo. Většinu zápasů z obou soutěží mohou lidé nyní sledovat jen na placené O2 TV. To se projevilo i na zájmu diváků − od konce června narostl jejich počet téměř o 50 tisíc.
Co se dočtete dál
- V placené části se dočtete:
- Kolik loni společnost O2 vydělala.
- Jaké fotbalové zápasy mohou sledovat klienti konkurenčního T-Mobilu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.