Doba, kdy sousloví práce z domova automaticky vyvolávalo obraz flákače v pyžamu u notebooku, je pryč. Ve svém článku pro Harvard Business Review to v roce 2014 napsala novinářka Carolyn O'Harová. V textu již tehdy zdůrazňovala změnu, kterou práce na dálku prochází − lidé vyžadují stále více flexibility a samostatnosti při své práci. Tedy i zájem o to, brát si pracovní notebook mimo kancelář, stoupá. Za posledních pět let se tento trend ještě výrazně posunul. Zaznamenává ho celá Evropa, včetně Česka.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se