Získat peníze do podnikání od investorů není alchymie. Roli hraje podle Andreje Kisky, partnera investiční společnosti Credo Ventures, dobrý nápad, zapálení zakladatele i komunikace s investory. "Jako investoři se díváme na to, zda má zakladatel jasné a strukturované myšlení," říká Kiska v rozhovoru, kde radí, jak může start-up investory zaujmout.

HN: Je něco, co by podnikatel určitě neměl říkat, když přijde za investorem?

Strašně moc věcí. Záleží na tom, co investor hledá, a to je především zapálení pro projekt a jasný záměr. Takže to poslední, co by podnikatel měl říct, je "mám čtyři nápady a teď mi poraďte, který je nejlepší" nebo "nejsem si jistý, zda to chci dělat, a chci se nejdříve poptat, jak se vám to bude líbit".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se