Získat a udržet si nového kvalitního zaměstnance je pro firmy stále těžší. Také proto se snaží vytvořit dobré pracovní podmínky i pro členy různých znevýhodněných skupin, o jejichž potřeby se dříve příliš nezajímaly. V tomto kontextu je často zmiňován pojem diverzita. Označuje se jím právě akceptování rozdílů mezi lidmi a podporování a ocenění této různorodosti zvyšováním počtu zaměstnanců právě ze znevýhodněných skupin. Může jít například i o snahu přilákat ženy vracející se z mateřské dovolené či vytvořit vhodné pracovní prostředí pro cizince. Firmy v Česku se ale začínají zajímat také o to, jak umožnit gayům, lesbám či transgenderovým osobám, označovaným souhrnně jako LGBT komunita, cítit se ve firmě sami sebou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se