K úvaze spojené s nejdiskutovanější automobilkou v poslední době mě v tomto článku vedly dvě myšlenky. Zaprvé zda za sebe chceme vždy nechat řídit auto a zadruhé co by znamenalo pro Teslu, kdyby za svůj propagovaný samořídicí systém přijímala platby pouze při jeho využití, či na určitém paušálním principu.

Na jednu stranu řidiči mohou chtít, aby za ně řídilo auto v případě, že při cestě potřebují pracovat nebo odpočívat, případně si chtějí číst nebo sledovat filmy. Na druhou stranu existuje nemalá část lidí, pro které je řízení relaxací. Ať tak či onak, základní otázkou zůstává, zda dáme radši 180 tisíc korun za samořídicí systém při nákupu elektromobilu, nebo by nám spíše vyhovovalo platit až při jeho využití.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se