Kolem e-shopů se Jan Laštůvka točil vždycky, už na vysoké škole pro ně s kamarády programoval webové stránky, měli digitální agenturu, několik obchodů sami rozjeli. Postupně ale pochopil, že zajímavější než provozovat vlastní e-shop bude jiným pomáhat s daty a jejich analýzou. A tak v roce 2014 založil s partnery start-up MonkeyData, který má dnes po světě 30 tisíc klientů a pobočku v Austinu v Texasu.
Specializují se na menší a střední e-shopy, pro něž ve své cloudové platformě zpracovávají informace od stavu zásob přes chování zákazníků až po vyhodnocování marketingových nástrojů. Na základě toho radí, jak plánovat byznys.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.