Před volbami v roce 2017 sliboval nynější premiér Andrej Babiš skoro čtyři stovky kilometrů nových nebo rozestavěných dálnic. Skutečnost je ale skromnější. Od počátku funkčního období koaličního kabinetu Babišova ANO a ČSSD tempo stavby výrazně zpomalilo. Týká se to budování nových dálničních úseků i oprav nejvytíženější české dálnice D1 mezi Prahou a Brnem. Teprve letos se může výstavba přiblížit rychlosti, se kterou stát postupoval v letech 2006 až 2010.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se