Před volbami v roce 2017 sliboval nynější premiér Andrej Babiš skoro čtyři stovky kilometrů nových nebo rozestavěných dálnic. Skutečnost je ale skromnější. Od počátku funkčního období koaličního kabinetu Babišova ANO a ČSSD tempo stavby výrazně zpomalilo. Týká se to budování nových dálničních úseků i oprav nejvytíženější české dálnice D1 mezi Prahou a Brnem. Teprve letos se může výstavba přiblížit rychlosti, se kterou stát postupoval v letech 2006 až 2010.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.