Měl to být průlom v boji s dezinformacemi kolem covidu. Alespoň tak popsal v říjnu tehdejší ministr zdravotnictví Roman Prymula spolupráci se společností Semantic Visions. Česká firma měla mapovat mýty týkající se koronaviru na internetu a zároveň radit vládě, jak komunikovat s veřejností. Výsledkem je, že po čtyřech měsících firma končí. Smlouva o spolupráci vyprší v polovině února a nebude se prodlužovat.
"Nastal čas, abychom se z toho stáhli. Vláda na nás nedá, takže nemá smysl pokračovat," oznámil šéf společnosti František Vrabel v průběhu rozhovoru pro HN. Krátce po něm zamířil do Spojených států, kde ho o pomoc s dezinformacemi požádalo tamní ministerstvo zahraničí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.