Před prodejnou Pepco v pražské Libni stojí fronta lidí. V prodejně přitom nemají větší slevy než obvykle ani jinou marketingovou akci. Lidé zkrátka čekají, až se budou kvůli omezenému počtu zákazníků v prodejně moci dostat dovnitř. „Vyčekám si frontu, mně to doopravdy nevadí. Jinde  levné oblečení pro děti neseženu,“ vysvětluje zákaznice Markéta, která do Pepca zamířila ve středu. „A že je oblečení nekvalitní? Asi to nebude nejlepší materiál na světě, ale děti to stejně buď hned zničí, nebo za chvíli vyrostou,“ dodává. Naráží tím hlavně na internetové diskuse, ve kterých se mnozí kvalitě oblečení z polského řetězce Pepco vysmívají.

Pepco – jež vlastní Jihoafričané a ve středu vstoupilo na burzu – vzbudilo mezi Čechy na sítích větší vlnu reakcí v prosinci. V době, kdy obchody na chvíli otevřely, bylo Pepco místem, před kterým se tvořily někde i hodinové fronty. Ty si někteří fotili a debatovali, proč je místem největší koncentrace lidí právě tento řetězec. „Poměrně levné oblečení na mimina a malé děti,“ odpovídala na otázku, co v Pepcu lidé kupují, uživatelka Twitteru Lenka. „Pracholapky a oblečení mizerné kvality...,“ reagovala další z uživatelek Katka.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru