Desáté narozeniny oslavil český výrobce müsli Mixit při loňském lockdownu v obavách, jak moc koronavirus jeho byznys poznamená. Letos si jedenácté výročí připomněl o poznání veseleji. Rok s koronavirem firmu nejenže nepoložil, ale přinesl jí naopak dosud nejvyšší tržby. Dva přátelé z vysoké školy Martin Wallner a Tomáš Huber zákazníky lákají na možnost namíchat si müsli podle vlastní chuti. V roce 2015 za to získali titul EY Začínající podnikatel roku a během pandemie byl o produkty pražské firmy velký zájem.

„Náš fiskální rok skončil 31. března a utržili jsme během něj necelých 490 milionů korun. Meziročně to znamená růst o 70 procent, čistý zisk se pohybuje v řádu nižších desítek milionů,“ uvedl Wallner, který se stará hlavně o marketing, finance a vývoj. Stabilním cílem Mixitu je přitom meziroční růst o 30 procent. Koronavirus ale firmu přinutil změnit výrobu i obchodní strategii, díky tomu pak dosáhla na vyšší tržby, než bylo v plánu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se