Televizní reklama má oproti té internetové nevýhodu, že není moc chytrá. Kvůli tomu se dá jen těžko zacílit na konkrétního zákazníka. To ale chce změnit chorvatský start-up AdScanner, který inzerentům nabízí propojení velkých dat, chytrých algoritmů a staré dobré televize. Svými službami zaujal i český fond J&T Ventures, který do AdScanneru investuje spolu s německým fondem Laughing Tuna 1,8 milionu eur (45,8 milionu korun) a doplní tak dosavadního investora South Central Ventures.

„Řada lidí říká, že televize je mrtvá, ale podle nás to absolutně není pravda. Jejím problémem jenom je, že za poslední čtvrtstoletí se v podstatě nezměnil způsob, jakým se s ní nakládá, plánuje a jak se nakupuje,“ vysvětluje ředitel a spoluzakladatel chorvatské firmy Marin Ćurković.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se