Televizní reklama má oproti té internetové nevýhodu, že není moc chytrá. Kvůli tomu se dá jen těžko zacílit na konkrétního zákazníka. To ale chce změnit chorvatský start-up AdScanner, který inzerentům nabízí propojení velkých dat, chytrých algoritmů a staré dobré televize. Svými službami zaujal i český fond J&T Ventures, který do AdScanneru investuje spolu s německým fondem Laughing Tuna 1,8 milionu eur (45,8 milionu korun) a doplní tak dosavadního investora South Central Ventures.

„Řada lidí říká, že televize je mrtvá, ale podle nás to absolutně není pravda. Jejím problémem jenom je, že za poslední čtvrtstoletí se v podstatě nezměnil způsob, jakým se s ní nakládá, plánuje a jak se nakupuje,“ vysvětluje ředitel a spoluzakladatel chorvatské firmy Marin Ćurković.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.