Levnější hypotéky pro mladé, lepší ochrana planety, žádné papíry na úřadech a žádný Dominik Feri. Koalice Spolu (ODS, KDU-ČSL, TOP 09) odstartovala speciální část kampaně, ve které cílí na mladé voliče. Trojice stran sází na jednoduchá sdělení a vizuál ze sociálních sítí. O prvovoliče a mladší ročníky se poperou především s koalicí Pirátů a STAN. Ta ale zatím, i podle posledních průzkumů, trochu ztrácí dech. Podle politoložky Evy Lebedové z Univerzity Palackého v Olomouci ale nejostřejší měsíce kampaně teprve přijdou a hlasy mladých mohou být za dva měsíce velmi cenné.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.