Už žádné reklamy pro děti na tradiční vánoční pochoutku turrón z medu a ořechů nebo třeba čokoládu s churros, populárním pečivem z koblihového těsta. Španělská vláda vedená socialistickým premiérem Pedrem Sánchezem připravila nový zákon, který v televizi, rádiu, na sociálních sítích i jinde na internetu zakáže reklamu na sladké nápoje nebo cukrovinky zacílenou na mladší 16 let.

„Naše děti jsou zranitelní spotřebitelé, a je tak naší povinností je před reklamou chránit,“ napsal na Twitter ministr pro záležitosti spotřebitelů Alberto Garzón z vládní strany Unidas Podemos, tedy Společně můžeme, kterou mnozí politologové označují za krajně levicovou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se