Před několika lety si Pavel Přibiš společně se svými známými přes internet rezervoval loď v Chorvatsku. Když dorazili do Zadaru, čekalo je ale překvapení. „Zjistili jsme, že loď vypadá jinak, než majitelé inzerovali. Všimli jsme si také, že ceny nejsou transparentní: nevěděli jsme, kolik a komu platíme. Byla to zvláštní zkušenost,“ konstatuje.

Přibiš tehdy už několik let pracoval pro společnost Booking, v tu dobu v Budapešti. A zrovna zvažoval, kam se profesně posunout dál. Booking mu nabízel, aby se přestěhoval do centrály v Amsterdamu. Nakonec to ale dopadlo jinak. Společně s kolegyní Janou Escherovou ze Slovenska je napadlo, že by mohli vytvořit podobný rezervační systém, ale pro jachty
nebo třeba plachetnice. Nic podobného ve větším měřítku tehdy ještě neexistovalo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se