Na trend kryptoměn a dění kolem nich pomalu naskakuje celý svět. A pozadu nechtějí zůstávat ani velké firmy jako třeba Pepsi, Nike či Adidas. V posledních týdnech chrlí i ony svá vlastní eneftéčka a vydělávají tak desítky milionů dolarů. Pohled na sociální sítě pak může být až komický. Miliardové korporáty se přetahují o to, komu méně ujel vlak a kdo bude víc cool. Postují emotikony vesmírných raket (odkaz na „to the moon“, ceny poletí až na měsíc), oslovují se „frens“ (kámo) nebo postují „wagmi“ („We’re all gonna make it“, všichni zbohatneme).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se