Ještě před dvěma lety se říkalo, že Xbox nemá žádné pořádné hry. Po téměř dvou dekádách existence Xboxu to bylo tvrdé hodnocení. Microsoft během pár let nakoupil hned několik velkých herních značek a vše korunuje oznámením, že hodlá ve zdaleka největším herním obchodu historie ovládnout Activision Blizzard, skupinu, pod niž spadá hned několik nejznámějších herních sérií včetně Call of Duty nebo World of Warcraft.
Microsoft má v případě dotažení transakce šanci stát se druhou největší herní firmou na světě, jen s malým odstupem za Sony. Hry v Microsoftu to přitom neměly snadné a herní značka Xbox nejprve málem ani nevznikla a potom jí dvakrát zvonil umíráček.
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.