Vypadá to, že technologie digitálního marketingu neprožívají v Evropě šťastné období. Internetová firma Meta upozornila své investory, že jestli se bude regulace na starém kontinentu vyvíjet špatným směrem, možná bude muset evropské uživatele odříznout od Facebooku a Instagramu. Dále francouzský úřad na ochranu osobních údajů rozhodl, že jeden z klíčových nástrojů Googlu pro měření úspěšnosti internetových stránek není v souladu s platnými předpisy. Na Google se zle dívají také v Rakousku. A nepochybně budou podobná rozhodnutí následovat i v dalších státech Evropské unie.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se