Několik let pracoval Petr Sedláček na manažerských pozicích v mezinárodních korporacích. Po poslední zkušenosti ze společnosti Siemens se před osmi lety rozhodl založit firmu, jejímž cílem je, aby vedení podniků nevnímalo své zaměstnance jako „lidské zdroje“ a místo toho pro ně vytvořilo prostředí, kde budou šťastní. Brněnský Nespire pomáhal nastavit firemní kulturu v pojišťovně Generali, v ČSOB nebo u výrobce mikroskopů Thermofisher. Od letošního roku spadá pod firmu Adbros, která se věnuje digitálnímu marketingu a vlastní ji Sedláčkův mladší bratr Michal.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.