Sto padesát dva milionů korun. Takové odškodné chce firma B11 po společnosti Seznam.cz za to, že upozornila na klamavé praktiky BubbleStar CZ, jež prodávala čaje Bubble Tea. Reportér Jan Tuna v několika reportážích pořadu A dost!, vysílaném v roce 2016 na platformě Stream, poukázal na to, že ačkoliv firma tvrdí, že její nápoje jsou přírodní a bez umělých barviv a cukru, testy v akreditovaných laboratořích prokázaly pravý opak – koncentrace umělých barviv v nich byla velmi vysoká. Nápoje tak nejsou vhodné pro děti, byť právě na ně kampaň firmy mířila.
Perlivé čaje Bubble Tea se v Česku staly hitem v polovině minulého desetiletí. Jako první se objevily už v 80. letech na Tchaj-wanu. Prodávají se hlavně v obchodních centrech a kupující si mohou vybrat z mnoha ochucujících ingrediencí. Součástí jsou i žvýkací tapiokové kuličky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.