Ve 23 letech založil oděvní značku, která je dnes po celém světě a zaměstnává na šest tisíc lidí. Zakladatel „džínové“ společnosti Diesel a jeden z nejvýraznějších italských podnikatelů Renzo Rosso se nyní chystá na další výzvu. Vytvořit italský luxusní konglomerát, který by konkuroval dvěma největším výrobcům drahého oblečení, kabelek a módních doplňků.
Konkrétně se chce postavit společnosti Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), kterou vede nejbohatší Francouz Bernard Arnault, a podniku Kering. Ten ovládá Francois Pinault a spadá pod něj třeba italská značka Yves Saint Laurent.
„Itálie nemá žádný luxusní konglomerát jako Francie. A mým plánem je jeden vytvořit,“ řekl šestašedesátiletý Rosso v rozhovoru pro britský deník Financial Times. Už nyní vedle Dieselu vlastní módní značky, jako jsou výrobci parfémů a oděvů Jil Sander, Maison Margiela nebo Marni.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.