Německá společnost Zalando letos v květnu šokovala investory. Evropský lídr online obchodu s módním zbožím ohlásil první čtvrtletní ztrátu od svého založení v roce 2008. Investory nepotěšila firma ani nyní. Za druhé čtvrtletí dosáhla jenom mírného provozního zisku.
Jedním z důvodů je, že se část zákazníků nakupujících na jeho platformě během pandemie vrátila do kamenných obchodů. K této změně spotřebitelského chování se přidala inflace vysávající lidem peněženky a nutící je omezovat nákupy. Kromě toho také Zalando naráží na problémy s dodavateli oděvů, obuvi, oděvních doplňků, tašek a dalšího zboží.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.