Německá společnost Zalando letos v květnu šokovala investory. Evropský lídr online obchodu s módním zbožím ohlásil první čtvrtletní ztrátu od svého založení v roce 2008. Investory nepotěšila firma ani nyní. Za druhé čtvrtletí dosáhla jenom mírného provozního zisku.

Jedním z důvodů je, že se část zákazníků nakupujících na jeho platformě během pandemie vrátila do kamenných obchodů. K této změně spotřebitelského chování se přidala inflace vysávající lidem peněženky a nutící je omezovat nákupy. Kromě toho také Zalando naráží na problémy s dodavateli oděvů, obuvi, oděvních doplňků, tašek a dalšího zboží.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se