Když byl její dceři jeden rok a začínala chodit, hledala pro ni Klára Borlová boty, které by vyhovovaly jejím představám. Dlouho nemohla najít nic, co by se jí zamlouvalo. Nakonec narazila na dodavatele z Asie splňujícího její požadavky. Jenže minimální objednávka byla 50 párů. To ji však nezastavilo. Když je začala nabízet po známých a zájem předčil její očekávání, zjistila, že vyhlédnutý typ bot se jmenuje barefoot.

„Já jsem tomu říkala prostě kožené capáčky. Jen jsem chtěla, aby byly dostatečně měkké, široké a hezké,“ vzpomíná devětatřicetiletá vystudovaná učitelka, nyní podnikatelka. Barefoot je dnes světovým trendem, jde o tzv. bosou obuv, která do určité míry simuluje zdravý pohyb, jejž má člověk při chůzi naboso.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.