Výsledky vyhledávání na českém Googlu budou o něco chudší. Může za to novela autorského zákona, která firmu vystavuje velkému ekonomickému riziku. Stát chtěl předvést, jak dokáže bránit zájmy národních mediálních domů proti globálnímu obrovi. Jenže dobré úmysly zase jednou vydláždily cestu do pekel. Parametry zákona jsou tak přísné, že jeho efekt je opačný. Médiím nepomůže a Google ukončil i tu omezenou podporu, kterou doteď vybraným vydavatelům poskytoval.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.