Předvánoční nakupování vrcholí a e-shopy mají napilno. Na výdejní místa některých dopravců směřuje až dvakrát více zásilek než loni, což nutí logistické firmy výrazně posilovat odbavovací kapacity. Přesto se však jako každý rok objevují zmatky, prodlevy a stížnosti.
„Kašlu na okénka. Potřebuji své zásilky,“ píše zákazník Jaroslav Janoušek pod facebookový příspěvek Zásilkovny o „dalším okénku“ adventní soutěže. „Bohužel jste od České pošty odkoukali praxi pouze oznámit nezastižení příjemce, aniž byste se pokusili dorazit na místo,“ stěžuje si. Pro HN pak vysvětlil, že si zásilky objednal do práce, kde je nonstop přítomný recepční. Po hovoru s operátorem zjistil, že zásilka ani neopustila centrální sklad.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.