Předvánoční nakupování vrcholí a e-shopy mají napilno. Na výdejní místa některých dopravců směřuje až dvakrát více zásilek než loni, což nutí logistické firmy výrazně posilovat odbavovací kapacity. Přesto se však jako každý rok objevují zmatky, prodlevy a stížnosti.

„Kašlu na okénka. Potřebuji své zásilky,“ píše zákazník Jaroslav Janoušek pod facebookový příspěvek Zásilkovny o „dalším okénku“ adventní soutěže. „Bohužel jste od České pošty odkoukali praxi pouze oznámit nezastižení příjemce, aniž byste se pokusili dorazit na místo,“ stěžuje si. Pro HN pak vysvětlil, že si zásilky objednal do práce, kde je nonstop přítomný recepční. Po hovoru s operátorem zjistil, že zásilka ani neopustila centrální sklad.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.