Sousloví jako italský nebo skandinávský design ihned vyvolají konkrétní představy, kterých mohou ve svůj prospěch využít zahraniční firmy. „Dovolím si říct, že to zatím není případ českého designu. Naší misí ale je, abychom to postupně měnili,“ domnívá se marketingová ředitelka sklářské společnosti Lasvit Klara Poliakov.

Spolu s dalšími odborníky, zástupci státního sektoru, významnými osobnostmi českého designu i předních firem hovořila na akci věnované prezentaci českého designu v zahraničí, kterou v pátek v Brně uspořádala Moravská galerie ve spolupráci s Asociací českého průmyslového designu. Právě taková setkání podle Poliakov k prosazení českého designu přispívají. Hospodářské noviny jsou mediálním partnerem této události. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.