Zachránit dnes firmu, které se sesypalo cash flow, přestala zvládat platit své závazky a ocitla se tak v insolvenci, je velmi těžké, často nemožné. Má to obecně dvě hlavní příčiny.

Ta první vychází z psychologie, kdy si manažeři nebo majitelé firem nepřipouští selhání, případně o něm vědí, ale rozhodnou se čekat na zázrak, který nikdy nepřijde. Druhým je absence srozumitelného nástroje nebo procesu, ve který by měly firmy důvěru a motivoval by je tudíž začínat řešit své problémy včas. V době, kdy lze ještě mnoho zachránit.

S druhou zmíněnou příčinou je teď dobrá šance něco udělat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.